kraken

Alla inlägg den 27 maj 2011

Av kraken - 27 maj 2011 22:19

I dag har jag umgåtts med finaste Karin och shoppat ihjäl mig på stan. 

Skulle ju absolut inte handla något mer än färg, sandpapper, penslar och morsdag blomma till mamma. Ja tjena haha. Vi gick in på HM, jag sa ungefär såhär.

Neeeej jag ska inte ha någonting, ska bara titta. Behöver ju pengarna till tandläkarbesök och till service av bilen bla bla bla.

Sen en sekund lät det snarare såhär,

Men det här var ju fin, och den här med, och den här med. OCH den hääääär var ju fiiiin.

Slutade med att jag köpte en skit fin jeans klänning, en blommig tunika/klänning, tre helt onödiga nagelack (har ju utan att överdriva redan typ 30st) och värsta skit snygga svarta kavajen (svin nöjd med den verkligen) till det fina priste av 500kr

Handlade förståss även färg och penslar, blommor och grejer.

Dagen avslutades med fika på pellis med Daniel och Henrik.

Helt enkelt en skit bra dag!

Nu blir det sova dax, för i morgon blir det jobb på Safe 07-19


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Kraken ett omtalat havsmonster som enligt legender kan sluka hela skepp.
Jag slukar inte hela skepp, men skulle kunna sänka ett om jag behövde.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<<
Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards