kraken

Alla inlägg den 28 juni 2011

Av kraken - 28 juni 2011 21:31

Ja det går ju sådär med den biten. Blev burgare i går på väg till Landvetter när jag skulle hämta Sara. Hade inte ätit på hela eftermiddagen/kvällen och var tvungen att käka om jag skulle orka köra.

Och nu sittter jag och har precis tryckt i mig tre knäckebröd och en kopp te. ´

Skulle ju sluta småäta massa på kvällarna ju, men är ju så nedrans gott haha.

Vill försöka bli lite nyttigare, mindre godis, skräpmat och småätande och mer frukt, motion, frukost  och mat på bestämda(re) tider.

Aja, synda lite ibland får man väll. Men måste bättra mig   

För det är ju så att nattätande är fettbildande. Talestätte lyder ju: ”Ät som en kung till frukost, som en prins till lunch och som en tiggare till middag.”

Får bli lite ut och gå i morgon och kanske en simtur om vattnet inte är för kallt.


Ser man den här bilden bli man ju inte direkt jätte sugen...

 

Av kraken - 28 juni 2011 18:17

I går kväll vid halv nio tiden ringer Sara helt förtvivlad, då stor hon med man och barn på Landvetter och har tappat nycklarna till bilen, antagligen i Egypten och kommer helt enkelt inte hem. Stackarn, åkte självklart upp och hämtade dem.

Så 44 mil och ungefär 5 timmar senare var jag hemma igen, ganska så trött.


Så det var tur att jag inte började förren vid 14.30 i dag. Spenderade förmiddagen med att sova länge och sedan åka till Karin och sola. Mys    


Nu sitter jag på jobbet, tar mig en paous efter en helt galen eftermiddag (som inte är slut än) Ska jobba natten (med sovande jour) och inser att jag kommer dö av värmeslag då ventilationen här fukra ganska så dåligt (eller inte alls)

Aja tur att jag slutar tidigt i morgon i alla fall  (09.30!!)   


 

Presentation


Kraken ett omtalat havsmonster som enligt legender kan sluka hela skepp.
Jag slukar inte hela skepp, men skulle kunna sänka ett om jag behövde.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20
21
22 23
24
25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards