kraken

Alla inlägg under juni 2011

Av kraken - 27 juni 2011 21:30

IKEA är ju farligt, har surfat runt på deras hemsida nu en lite stund och hittat massa fina opch totalt onödiga prylar som jag vill ha....


Vattenkaraff


    

Bänk med sko förvaring att ha i hallen.     

 

 

 

Av kraken - 27 juni 2011 18:02

Sitter på jobbet i Lagan och käkar kvällsmat.

Provar en ny yogurt med vanilj och rabarber som jag köpte innan i dag, supergod!

Sen myssli och blåbär i det, pluss ett knäcke och nu är jag mätt och redo för att fortsätta jobba   


Har ni sett vilka jätte blåbär jag köpt!

 

Av kraken - 27 juni 2011 16:21

Nu är mina talrikar klara! Målade dekorationen på dem i går, blev faktiskt väldigt nöjd med tanke på att jag målade allt på frihand   

Blev ett turkos mönster, skit fint. Nu ska jag bara ta mig till Ikea någon dag och köpa glas som passar till. Har redan hittat dem jag vill ha...


         Glasen Dido som jag vill ha från Ikea


Av kraken - 26 juni 2011 17:24

Hejja mig, först försov jag mig och kom 15min sent till jobbet. Sen glömde jag matlådan i stressen i morse. Inte alls smart när man jobbar 12 timmars pass på Safe. Tur att mamma kommer förbi med mat strax, börjar bli hungrig nu efter att ha jobbat sen sju i morse...!

Av kraken - 25 juni 2011 21:56

Firade min midsommar ute hos David och Anna. Hade en toppen bra dag/kväll med massa god mat, roliga lekar och trevligt sällskap  

Inte så trevligt dock när höften gick ut led en sväng där mitt i natten...!

Men David var supersnabb och stark så han drog den snabbt till rätta igen så jag slapp ambulans och sjukhusbesök  

Sov över där sen och i dag har vi städat lite, sett på film och käkat rester.

Nu är jag svintrött och ska sova, ska nämligen jobba kl 07-19 på safe i morgon, så behöver vara pigg.  

Av kraken - 23 juni 2011 10:22

Sitter ganska nyvaken i soffan och borde inte alls sitta här egentligen. Ska vara på jobbet vid två (och åka vid ett) och innan dess behöver jag packa och fixa en hel del.

Ska sova hos pappa i natt nämligen så slipper jag åka hem 7 mil i kväll efter jobbet och sen åka 7mil tillbaka till Lagan i morgon vid ett.


Har min första lediga midsommar på fyra år och ska fira den utanför Lagan (i Flattinge) hos Anna och David. Ska bli super kul !

Ska ha militär tält (för oss att sova i) 3 tackopajer, ombyte,  och sovsäck med mig. Plus lite andra grejer.

Så lika bra att jag sätter igång om jag ska bli klar någon gång .


Glad midsommar!

Av kraken - 22 juni 2011 22:15

Så då var man hemma igen från ett helt fantastiskt bra scoutläger. Det är när jag är där på läger som jag trivs som bäst. Scouting är livet!

Lägerchefandet gick också bra   Ja allt var helt enektl bara jätte bra!! Förutom möjligtvis vädret då, men det var inget som gick att bota med lite regnklädder.


  Gotte och syster yster var och hälsade på.        

     

Av kraken - 18 juni 2011 10:00

      Scoutläger 18-21 juni!!


     

Presentation


Kraken ett omtalat havsmonster som enligt legender kan sluka hela skepp.
Jag slukar inte hela skepp, men skulle kunna sänka ett om jag behövde.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20
21
22 23
24
25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards