kraken

Alla inlägg under juni 2011

Av kraken - 5 juni 2011 20:44

Nu är jag hemkommen, ja eller hemkommen till pappa. Efter ett ganska så segt 12 timmars pass på Safe. Smidigt att kunna sova hos fina pappa så jag slipper köra så långt, jobbar ju i morgon med 07-16. Kommer bo en del hos pappa i sommar när jag ska jobba i Lagan. Har ju 7 mil dit från Smålandsstener och bars 2,5 mil från pappa. Fina, fina pappa

Av kraken - 5 juni 2011 08:05

I går spenderade jag större delen av dagen på Tånnö badplats med mor min. Vi solade, badade och hade det bra :)Sen eftermiddagen spenderade jag hos pappsen, vi grillade och satt på hans nybyggda uteplats och gottade oss.Nu sitter jag på Safe, jobbar 07-19 i dag. Kanske inte det roligaste man kan göra en sådan här solig och fin dag, men vad gör man inte för pengar hahaha Puss på er

Av kraken - 4 juni 2011 10:06

I går hade jag fredags mys hela dagen. Var förbi syster yster "en sväng" 

Var där vid strax efter tio men kom inte hem förren vid tolv i går kväll haha.

Hade en heldag med mys, hjälpte dem med datorn, blev bjuden på både middag, kvällsmat, glass, bastubad  och massa mys med barnen 


Finaste syster    

         

Av kraken - 3 juni 2011 09:47

Nu på morgonen hade min mobil dött då jag glömt ladda den, så den ringde helt enkelt inte. 

Inte för att jag måste stiga upp någon viss tid (är ju ledig höhö) Men tänkte att jag inte skulle sova bort hela dagen i alla fall.

Men på något konstig sätt är min kropp inställd på att vakna halv tio. Oavsett när jag går och lägger mig, Ställer jag inte klockan (inte för att jag gör det varje dag dirket då jag jobbar så mychet kväll och gärna sover länge på morgonen) så vaknar jag halv tio och har gjort nu i ett par månader. 

Men nu tänkte jag inte skriva mer här, utan gå ut och lägga mig i solen och njuta av det fina väderet   

Av kraken - 2 juni 2011 21:57

I dag har jag:

Varit i Hånger med mamma och hälsat på morbror Kurt och ätit lunch med honom.

Satt nya blommor på gravarna.

Hälsat på en snabbis hos Thomas, Sandra och Tea.

Lämnat födelsedags blomma till Karoliina som blir 25 år i dag, GRATTIS!!

Sovit 5 minuter på soffan

Vaknat och insett att jag inte alls sovit 5 minuter på soffan utan 95 minuter! Haha

Pratat typ en timme i telefon med Karin     

Tvättat en masikn tvätt

Bakat bullar.

Dammsugit (samtidigt som jag bakade bullar, OCH lyssnade på musik = multitasking på hög nivå!)

Nu sitter jag och bara trycker in den ena bullen efter den andra i mitt stora gap och tittar på Criminal Minds.


Sen har jag fotat lite i dag med   


 

      


    

Av kraken - 1 juni 2011 22:18

Världens finaste studenter (från vänster Emma, Amanda och Emma) ombytta och redo för student fest   


Av kraken - 1 juni 2011 15:13

För ungefär sex år sedan (plus några dagar) stod jag och hela min klass och skrek för full hals utanför sporthallen på Tinas Ö. För vi hade tagit studenten!!

Hela livet låg framför oss och vi stod där, stolta och glada och spejade ut över folkhavet för att hitta våra skyltar som visade vart våra familjer stod och vänade på oss. En lycklig dag efter 12 år i skolbänken, nu var vi fria och hela världen var vår. Jag är nöjd, glad och stolt över min student ocg vad jag pressterat sedan dess. Det är inte många dagar jag vill vara utan där. (Kanske några av dem jag låg på sjukan bara haha)

Och när jag nu strax ska åka iväg och fira några av årets studenter hoppas jag att de kommer känna samma sak när de om några år ser tillbaka på sin egen student!





 

Av kraken - 1 juni 2011 10:35

Har ju glömt att säga att jag var på fotboll i söndags (jo jag vet, visst är det galet!)

Men hade en skit trevlig dag hos syster yster och blev medbjuden dit, då min svåger är säkerhetsansvarig för säkerheten på matcherna nu när Värnamo IFK gått upp i superettan. 


Samanfattat så såg min helg ut såhär:

Helgen började med att jag var ledig i fregads, shopping med Karin.

Jobbade på safe 07-19 i lördags sen  var jag och finaste Frida ute och partade natten lång, hade tok kul! (Tack Frida  )

Sen sov jag hos syster yster och firade mors dag med dem, vi åt på olympia och sen var vi på fotboll då.  


Har haft en toppen bra helg helt enkelt! 

   

Presentation


Kraken ett omtalat havsmonster som enligt legender kan sluka hela skepp.
Jag slukar inte hela skepp, men skulle kunna sänka ett om jag behövde.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20
21
22 23
24
25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards