kraken

Alla inlägg den 5 juli 2011

Ont

Av kraken - 5 juli 2011 22:15

Är jätte trött och har ont så jag tänkte sova tidigt.

Men det gick inte, har för onf för att ligga ner, det går liksom inte att slappna av. Var bara att gå upp igen, ta en till tablett och sätta sig i soffan och vänta på att den ska verka och på att jag ska lyckas slappna av så pass mycket at jag kan sova snart.

Har sällan såhär ont längre, men ibland vill kroppen bara inte som jag vill.


Är trött på att ha ont, trött på att träna, trött på att inte kunna göra det jag vill, på att inte ha styrkan i höften som behövs för att kunna gå ordentligt. För att slippa smärtan. Trött på att det det känns som att det aldrig ska ta slut, aldrig bli bra. 
Vet ju egentligen att jag måste kämpa på, att jag måste träna för att bli bättre, att jag ska tänka positivt.

Men inte i kväll...


När det är såhär har jag bara lust att ringa upp till farbror Gud och be honom fixa allt, NU! Dumma gubbe...


 

Av kraken - 5 juli 2011 20:55

I går jobbade jag till halv tre sedan åkte jag in till Värnamo, plockade upp fina Frida och så åkte vi ut till Karoliina, Johan och Neo i Bredaryd.

Hade en skit mysig eftermiddag med massa tjöt, mys och god rabarberpaj. 

Kvällen avslutades med att jag och Frida gick och käka på Bambu. 

Ja vad ska man säga mer än herre gud, kors i taket vad god mat de har där!!

Och inte nog med att deras mat är super god, de har ju allt med!

Vi käkade super buffe och jag trodde jag skulle gå sönder när vi åkte hem, var helt galet mätt.

         

Frida funderar på vad vi ska äta på Bambu.  

I dag har jag umgåtts med Lovisa och bebismagen mest hela dagen. Kom hem vid sju nu i kväll och då städade jag, dammsög och torkade golven. Nu är jag helt slut, har ont och ska nog se på tv en sväng innan det blir sängen. 


Natti natti

Presentation


Kraken ett omtalat havsmonster som enligt legender kan sluka hela skepp.
Jag slukar inte hela skepp, men skulle kunna sänka ett om jag behövde.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards