kraken

Alla inlägg den 31 juli 2011

Av kraken - 31 juli 2011 17:30

Var ju som jag skrev i tidigare ilägg hemma ganak sent i går (eller tidigt i morse rättare sagt) Sov till tolv i dag, ville inte sova bort hela dagen. Måste ju vara pigg när jag ska upp och jobba i morgon, så måste ju kunna sova i kväll. 

Tänkte jag skulle sitta ute i solen och läsa en del, men blev ju supermolningt lagom till jag gick ut och satte mig, typiskt!

Snart blir det filmkväll på trebjörkar, den börjar nu halv sex, så bäst jag beger mig!

Av kraken - 31 juli 2011 15:16

I går var en fullspäckad dag, marknad med fina Karin och Johanna. Vi gick på stan tittade på marknadsstpnd, käkade marknadsgodis och avslutade dagen med lunch på Lilla krogen, mumsigt =)

Jag införskaffade även en ny handväska (min har gått sönder helt nu, så det behövdes verkligen) och två par nya skor på rean! Roligt att vara shopoholic när det är billigare än billigt. Halvar rea priset är bra.


Efter middagen åkte jag med hem till Karin och vi tittade lite på film innan det blev utgång för oss. Vi gick till Gästis där det var fullsmockat med folk. Var ett band som spelade (vilket vi inte hade en aning om) Med det var super kul! Mötte Daniel, Johan, Veronica och Andreas där som vi hängde med resten av kvällen.

Blev även efterfest hemma hos Daniel. Jag som var nykter "gav upp" och tog med mig Karin och åkte hem vid strax innan halv fem. Var hemma halv sex haha. Men vi hade en super bra kväll   

 

Presentation


Kraken ett omtalat havsmonster som enligt legender kan sluka hela skepp.
Jag slukar inte hela skepp, men skulle kunna sänka ett om jag behövde.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards