kraken

Alla inlägg under juli 2011

Av kraken - 1 juli 2011 22:26

Kors att saker ska vara så förbannat invecklade. Nu så har det efter mycket om och men löst sig med semester/semester lön och allt de där. Eller nu fattar jag i alla fall! Anledningen till att jag nu inte fått ut någon semester lön utan bara semester ersättning (på dryga 1500 kr) är ju för att jag helt enkelt inte fått ut någon semester än. Jag trodde att jag och vår personal ansvarige bestämt att jag skulle ha min semester i juni. Men det ''fattade'' vist inte han. Vi pratade väll om varandra eller nått...?Har alltså 18 dagars semester att ta ut, plus några från förra året. Så nu får jag sätta mig och skriva en semester ansökan. Vilket jag redan trott jag gjort när jag pratade med personal ansvarige i maj, men i alla fall :)Är fortfarande totalt luspank till nästa lön 27 juli men lite klokare och mycket gladare.Blir nog fler jobb ansökningar skrivna i sommar ändå tror jag. För det är alltid så här, med allt. Krångel, krångel, krångel och det orkar man helt enkelt inte med i längden.

Av kraken - 1 juli 2011 21:00

Attityd: Öppen, men knacka först!
Sexuell läggning: Straight
Civilstatus: Singel, blanda inte in mig i vårt förhållande!
Intressen: Målarkludd, konstig poesi och upp och nervända foton.
Boende: Lägenhet
Politik: Åt de blåa hållet, men bryr mig inte så mycket, blir inte som jag vill ändå.
Sexliv:Oskuld... lite grann, i bland.
Hår: Långt, fast allt är ju relativt.
Musiksmak: Massor, men mycket svenskt.
Är för det mesta: Glad och otroligt charmig...  
                                                  
                
                   
 

Sur

Av kraken - 1 juli 2011 19:45

Är sur i dag, och trött, trött på saker man inte fattar. Att det ska vara så svårt att förklara något så man förstår, kan man inte svara ja eller nej på en fråga utan att behöva svara med ett nytt svar iställt.

Blev så irriterad att jag satte mig ner och sökte två nya jobb i dag.

Älskar egntligen mitt jobb som ungdomsledare, men det är så mycket annat runtomkring som inte fungerar.

Så nu är det bara att ¨hålla tummarna och vänta.

Av kraken - 1 juli 2011 16:45

Superfin experia x10 mini till salu

Kolla in länken nedan   


http://varnamotorget.se/?visa_annons=9571

Presentation


Kraken ett omtalat havsmonster som enligt legender kan sluka hela skepp.
Jag slukar inte hela skepp, men skulle kunna sänka ett om jag behövde.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards