kraken

Alla inlägg den 21 augusti 2011

Av kraken - 21 augusti 2011 16:33

Vet du vad kalorier är?
- Nej....
- Det är små otäcka djur som smyger omkring på natten och syr in dina kläder medan du sover !!

Av kraken - 21 augusti 2011 10:55

Har varit fröken duktig och skickat in ett gäng (4 st) jobbansökningar nu.

Trivs på ett sätt väldigt, väldigt bra i som ungdomsledare, men det finns för mycket saker som stör och orsakar oreda så jag har börjat titta mig om efter lite andra tjänster. Känns både bra och tråkigt. Men mest bra.

Såhär ser inledningen på mitt personliga brev ut   



                           Jag är en fantastisk kvinna som tror...

 

 

Hur börjar du inledningen på ditt personliga brev?

  

Av kraken - 21 augusti 2011 08:15

 

Har en dålig dag, vaknade på fel sida.

Sovit dåligt, ont i höften så det heter duga och en fläkt här på jobbet som brummat allt för högt.

Är i vanliga fall en person som har lätt för att somna och jag har ett gott sovhjärta (som pappa brukar säga). Men inte i natt. Fy! Hatar att sova dåligt.

Ok om man inte sover så mycket men sover bra. Men att sova dåligt, nää då spelar det ingen roll hur mycket man sover, då känner man sig inte utvilad när man vaknar i alla fall.


Ska försöka bli på bättre humör aldeles strax, ska muta mig själv med en kall pankaka med banan på.

Presentation


Kraken ett omtalat havsmonster som enligt legender kan sluka hela skepp.
Jag slukar inte hela skepp, men skulle kunna sänka ett om jag behövde.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards