kraken

Alla inlägg den 30 augusti 2011

Av kraken - 30 augusti 2011 15:50

Åå har jobbat sedan nio i morse och kom hem vid tre. Är svin trött och inte alls sugen på att åka tillbaka ner till kyrkan och fortsätta jobba (ligger just nu in soffan och väntar på att värsta värken ska försvinna med medicinen jag just tog). Men har massa (verkligen massa) papper att skriva, min 17 punkts "att göra" lista att ta mig igenom och ledarsamling för scouterna i kväll.

Ska egentligen vara ledig i morgon, men får se hur det går med de. Skulle verkligen behöva en hel ledig ligga hemma och slappa dag. 

Men papperna på mitt skrivbord blir bara fler och punkterna på min "att göra" lista bara fylls på. Hmm får väll se hur det blir med de.

Men en sak som är säker är att jag ska köpa mig lite choklad ner till kontoret sen    Det behöver jag haha

Av kraken - 30 augusti 2011 08:51

Nu har jag tagit av plasten på tatueringen, duschat och smörjt in den. Galet vad nöjd jag är! Och galet vad öm den är haha. Fast det är kanske inte så konstigt egentligen med tanke på hur stor den är och hur mycket han fick fylla. Nu är det bara att smörja och smörja så den håller sig mjuk och fin  


Over and out 

Presentation


Kraken ett omtalat havsmonster som enligt legender kan sluka hela skepp.
Jag slukar inte hela skepp, men skulle kunna sänka ett om jag behövde.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards