kraken

Alla inlägg den 4 september 2011

Av kraken - 4 september 2011 20:00

  Ibland bor man bra fint =)

Av kraken - 4 september 2011 19:26

I dga har jag varit och hälsat på hos finaste Lovisa och Gustaf och deras lilla Charlie. Han var så söt, såg inte ett dugg sjuk ut, bara som vilken liten bebis som hellst. 

Men han är inte riktigt frisk än, trots att de äntligen fått komma hem. Många mediciner och sjukhus besök ännu.

Men jag ber och håller tummarna för att han ska bli helt frisk snart  


Nu ska jag ligga i soffan resten av kvällen tror jag.


Av kraken - 4 september 2011 12:36

Ååå har haft fullt upp hela veckan, framför alt med att förbereda inför barnfestivalen som vi i mission och pingstkyrkan anordnade i går. Super kul! 

Jag ansvarade för ansiktsmålningen, satt och gjorde tigrar, fjärilar, hjärtan, pirater, fiskar m.m i 7 (!) timmar i går haha. Men det var jätte kul och super lyckat.


Nu håller jag på att städa här hemma, ska iväg och träffa finaste Lovisa och hennes lilla Charlie nu när de äntligen fått komma hem efter över en månad på sjukhus. 


Såhär snygg var jag i går haha

     

Presentation


Kraken ett omtalat havsmonster som enligt legender kan sluka hela skepp.
Jag slukar inte hela skepp, men skulle kunna sänka ett om jag behövde.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards