kraken

Alla inlägg den 2 januari 2012

Av kraken - 2 januari 2012 19:27

Bestämde mig lite spontatnt för att åka till Ullared innan, behövde nya lakan, tvättmedel, nya hårnålar och nytt torkställ till tvätten då mitt gått sönder. Köpte hårnålar sista jag var där, men de har liksom bara försvinnit.

Hittade inget tvättställ, men hittade lakan  och lite annat smått och gott, som schampo, tvättmedel, hårnålar, fotobok (till mina kort) ljus, hårspray, en duk och två tröjor och ett par för små mys byxkor.

Det roliga med byxorna var att jag först provade ett par i storlek M då de såg så stora ut, men de var lite lite tajta och med tanke på att jag ska bli opererad 11 januari vill jag inte vill ha tajta byxor över höften så tog jag ett par i Large istället och tänkte att dettta blir ju skit bra. Men när jag kom hem och provade dem så var de ännu mindre än de i storlek M??

Hur funkar detta egentligen, två par precis lika dana byxor och de i storlek M är större än de i stolek L ?? Nä det där går jag inte med på, men orkar inte åka ner och byta. De var billiga, bara 50 kr så får ge dem till syster eller nått. 


Nu ska jag gå in och beställa hem fotokopior på mina kort från 2011 till min nya fotobok   

Av kraken - 2 januari 2012 12:51

Åå vad jag är trött...Har ändå sovit typ 10 timmar i natt, men är ändå trött. Funderar på om jag håller på att bli sjuk.

Har i alla fall damsugit, packat upp väskan från lägret och slängt in en maskin tvätt. Borde göra en ordentlig genomgång av lägenheten egentligen och damma och torka golven. Men jag orkar verkligen inte. Är så himla trött, och ont har jag med. Tror höften ska gå av. Så nu ligger jag i soffan och insåg precis att jag inte har någon mat hemma. Har ju inte varit hemma på hela julen och hela nyår, så har inte handlat. 

Hmm får nog ta och åka ner och handla sen, för just nu orkar jag inte. 

Presentation


Kraken ett omtalat havsmonster som enligt legender kan sluka hela skepp.
Jag slukar inte hela skepp, men skulle kunna sänka ett om jag behövde.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards