kraken

Alla inlägg den 5 januari 2012

Av kraken - 5 januari 2012 23:30

Gjorde du något 2011 som du aldrig gjort förut?

Säkert men jag vet inte vad, jo började äta sushi.


Dog någon som du tycker om.

En av de jag jobbade med i Lagan =(


Är det något du saknar år 2011 som du vill ha år 2012?

En mer stabil ekonomi och kärlek kanske.



Vad var din största framgång 2011?

Att jag tog mig igenom den jobbiga tiden på jobbet där jag ständigt jobbade över och fick mer ordning på mina arbetstider.


Största misstaget?

Att jag inte gjorde det tidigare.


Bästa köpet?

Min bil!


Vad spenderade du mest pengar på?

Hel klart min nya bil.


Var det något som gjorde dig riktigt glad?

Mina fina tonåringar som överraskade mig med blommor och presenter när jag fyllde år.


Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2011?

Gubben i lådan


Vad önskar du att du gjort mer?

Litat på att Gud styr upp saker åt mig.


Vad önskar du att du gjort mindre?

Oroat mig.


Blev du kär i år?

Nää kan jag väll inte påstå


Favoritprogram på TV?

Grey´s, alltid Grey´s


Bästa boken du läste i år?

Erragon serien!


Största musikaliska upptäckten?

Att jag faktiskt gillar Kapten röd


Vad gjorde du på din födelsedag 2011?

Hade min första semester på hela året typ, lövly!


Vad fick dig att må bra?

Att jobbet äntligen funkar så bra.


Något som fått dig att må dåligt?

Min sketans höft som verkligen Inte vill som jag vill!


Vem saknade du?

Saknar Fia massa och Sara fast vi bor rätt nära, men vi ses för sällan.


Högsta önskan just nu?

Att operationen ska gå bra och att jag blir frisk!


Nyårslöfte för 2012?

Hmm, leva ett sunt liv och inte jobba så mycket.

Av kraken - 5 januari 2012 19:55

I dag är jag lycklig för jag har käkat sushi =) Jobbat och käkat sushi med sötaste Rebecka. Det är kvallite de!

Nu sitter jag och förbereder mig inför färden till Örebro och den kommande operationen. Vad jag ska ha med mig och ha fixat innan jag och pappa åler upp till Öret på måndag.

Sedan på tisdag läggs jag in kl 10.00 och så är operationen den 11 januari. 


 

Presentation


Kraken ett omtalat havsmonster som enligt legender kan sluka hela skepp.
Jag slukar inte hela skepp, men skulle kunna sänka ett om jag behövde.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards