kraken

Alla inlägg den 5 februari 2012

Av kraken - 5 februari 2012 19:30

Har precis sett på senaste avsnittet av Grey´s   (säsong 8 avsnitt13), min absoluta favoritserier! Har sett vart enda avsnitt sedan säsong ett. Och har lipat lite till typ vart enda avsnitt också haha.

Men Inte i dag, kass avsnitt som handlade om "what if". Egentligen inte helt kass, det var bra. Men, MEN jag vill ju veta vad som händer efter förra avsnittet ju! Inte What if this, what if that. 


Aja lika bra att sluta sura och sätta på en film istället. På tal om film, har mest legat i soffan hela dagen och sett på film och serier. Kollade bland annat på den norska filmen "Troll hunter", helt ok film. Lite i stil med "Blar which project" fast bättre, mycket bättre! Mycket för att jag inte tycker Blair which project är bra över huvud taget. Men då fattar ni vilken typ av film det var. Där kan man snacka om what if haha. Kul film i alla fall, inte den bästa jag sett. Men bättre än jag trott. 

Ska bli spännande att se Norges nya film i samma folktroristiska tema. "Thale" om en huldra, en kvinna med kosvans. Den har premiär nu i februari någon gång tror jag. Vill du se trailern tryck här


    

Av kraken - 5 februari 2012 12:15

Ni vet när man ser sådana där doktorsprogram eller program där de visar äckliga bilder eller klipp tex från operationer och så. Då brukar de innan de äckliga klippet skriva en ruta där det står att "känsliga tittare varnas" 

Tänkte göra det samma här, är du känslig, titta Inte på bilderna. Och sluta läsa nu!

Äckel

Äckel

Äckel

Äckel

Nu är alla plåster borta och allt ser fint ut, ja eller så fin man nu kan vara med ett 50cm långt ärr på höften/låret.

 

Ärr 1 och 2 är ärr efter en operation som jag genomgick som lite, var runt ett år. Då lossnade två av spikarna de satte i höften för att hålla den på plats och åkte rakt ut genom skinnet. Jag skrek i ett dygn efter operationen innan de klippte upp gipset och såg vad som var fel. Glad att jag inte kommer ihåg de!


   


Nehe nu ska jag bylsa på mig lite och gå ut och gå en liten vända och göra mina övninar så jag kan bli frisk snart =)

Av kraken - 5 februari 2012 11:10

I går hade jag massa lördagsmys med syster yster och hennes yngsta kille Arvid som är två. De kom i går eftermiddag, sis hjälpte mig handla, sedan käkade vi middag, kollade på melodifestivalen, moffade godis och sedan sov de över här.

Arvid kröp upp hos mig ungefär halv två i natt, då ville han inte sova på madrassen på golvet längre. Skulle "sova hos nattiz", sötunge. Synd bara att sötungen inte ligger still mer än max fem minuter när han sover, så moster inte får sova. 

Men, men är ju ledig så det är ju inte hela världen. Kan sova i kväll istället. Nu har syster och Arvid åkt hem. Såå i dag tänker jag bara sunka runt i min onepice, se på film och slappa. 


Jag och sis i går, ganska trötta.

 

Jag i dag, inte mycket piggare haha

   

Presentation


Kraken ett omtalat havsmonster som enligt legender kan sluka hela skepp.
Jag slukar inte hela skepp, men skulle kunna sänka ett om jag behövde.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards