kraken

Alla inlägg den 8 februari 2012

Av kraken - 8 februari 2012 19:11

I dag är det exakt en månad sedan jag opererades. Så jag bestämde mig för att göra ett försök med bilen. Det gick bra, lite omständigt att ta sig in och ut, men när jag väl krånglat mig in i bilen gick det fin fint att köra. Körde bara ett varv runt kvarteret först, för att känns lite hur det kändes. Men det gick jätte bra. 

Så jag körde ner till affären och handlade lite.


Det var några före mig i kön i affären. Jag brukar roa mig med att kolla på vad de handlar och fundera på vad de är för slags personer.


Först en kvinna i 30 års åldern as snygg med ser trött ut. Köper 3 kilo köttfärs, typ 10 liter mjölk, 7 fil, salt, smör, 5 limpor bröd och typ den störst ost jag sett. 

Tror hon är en högpresterade kvinna men snygg man som stressar från jobbet för att hinna handla lite middags mat till mannen och deras 7 ungar.


Sedan en man kanske 25 år han köper en mjölk, en fil, en stock snus, två äpplen och en lite cola.

Har är singel och bor själv.


Efter honom och innan mig en söt lite gubbe som köper några frallor, lite skinka och en chokladask.

Han ska hem och överraska frugan med lite choklad =)


Själv köpte jag en mjölk, ett paket glass, en chokladbit och en pirog.

Singelkvinna som ska hem och fundera på om hon ska läsa sin bok eller kolla på sin box Sex and the city haha


Presentation


Kraken ett omtalat havsmonster som enligt legender kan sluka hela skepp.
Jag slukar inte hela skepp, men skulle kunna sänka ett om jag behövde.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards