kraken

Alla inlägg den 11 februari 2012

Av kraken - 11 februari 2012 20:43

Ja det skulle man verkligen kunna säga. Åkte ner till vårdcentralen i går med feber och svullnad på höften. Blev direkt vidare skickad till Värnamo. Infektion och vätska kring protesen konstaterades det, IGEN! Trodde jag dog... Men det var inte slut där, blev inlagd, fast först stack de en typ 3 decimeter lång nål rakt in i höften på mig, för att ta ett prov så de kunde försöka se vad det är för sketans bakterier som simmar runt där inne. Just då var jag glad över att min känsel kring ärret är ordentligt nedsatt. I dag blev det ambulans taxi upp till farbror doktorn i Örebro. Är exakt en månad sedan jag blev opererad i dag. F*N det skulle ju bli bra nu ju! 7 operationer (med re-operationer och sår revideringar) på fem år!! När vänder det liksom?? I morgon blir det i alla fall en ny operation, de ska gå in och göra en sår-revidering, tömma ut all vätska som finns runt protesen och ev ta bort infekterad vävnad. Jag skulle ju vara på maskerad nu ju, inte ligga och tycka synd om mig själv på sjukan och oja mig över melodifestivalens alla pinsamma bidHrag. Tack och adjö på ett tag då. Får se när jag orkar och kan blogga igen

Presentation


Kraken ett omtalat havsmonster som enligt legender kan sluka hela skepp.
Jag slukar inte hela skepp, men skulle kunna sänka ett om jag behövde.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards