kraken

Alla inlägg den 13 februari 2012

Av kraken - 13 februari 2012 19:37

Jag kan än en gång konstatera att det är as tråkigt att ligga på sjukhus! I dag har jag, sett på tv, tagit mig ur sängen inte mindre än 5 gånger och bland annat gått fram och tillbaka i ungefär 2/5 av korridoren hela tre gånger (hejja mig), löst ett korsord, pratat lite i telefon, sett mer på tv, sovit lite, pratat med farbror doktorn och han tyckte att operationen gått bra. Får nu antibiotika rakt in i blodet 2 ggr om dagen och ska stanna här några dagar till så att de verkligen är säkra på att mina infektions prover och så ser bra ut. Sedan har jag ätit den äckligaste lunchen i hela mitt liv tror jag. (Är inte varken speciellt kräsen eller van att säga att mat är äcklig, men det här tog priset) Undrar bara hur man kan få köttbullar och potatis att smaka så illa? Och hur bär man sig år för att brunsås ska skära sig?? Nej USÖ får verkligen en hel drös med stora minus när det gäller maten. Att övriga patienter inte klagar mer? (Eller de kanske de gör, det har bara inte hänt så mycket) Vet att de fick en ny kock här på sjukhuset i Örebro för ett tag sedan som fick en viss tid på sig att förbättra den dåliga maten, men det kan jag säga att han INTE lyckats med. Blä. Vad har du ätit som smakade så illa att du verkligen blev förvånad?

Presentation


Kraken ett omtalat havsmonster som enligt legender kan sluka hela skepp.
Jag slukar inte hela skepp, men skulle kunna sänka ett om jag behövde.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards