kraken

Alla inlägg den 30 mars 2012

Av kraken - 30 mars 2012 17:45

I dag vaknade jag med en hel arme av myror i hallen, fick börja med att plocka fram dammsugaren och försöka få bort de flesta i alla fall.Sedan ringde jag hyresbolaget så fick de komma hit och sätta in en sådan där grön myrlåda och hälla medel utanför dörren.

Var och vår rensade lite i rabatterna (läs rabatten, har bara en lite rabatt jämte dörren haha) sedan när jag städat rent på alla myror här inne. Då hittade jag ett mega stort myrbo under en av plattorna bredvid landet. Plockade fram min ättika, spädde den 50/50 med vatten och öste över myrboet. Har inte sett några myror inne sedan dess. Så jag hoppas det funkade. 


I går var jag hos finaste Lovisa och Charlie hela eftermiddagen och myste och hade det bra. Bestämde att hon ska köpa min gamla mobil också. Smidigt, då behöver jag inte ens lägga ut den =)


Jag och Charlie förra gången jag var hos Lovisa och hälsade på. 

 

Presentation


Kraken ett omtalat havsmonster som enligt legender kan sluka hela skepp.
Jag slukar inte hela skepp, men skulle kunna sänka ett om jag behövde.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards