kraken

Alla inlägg den 9 april 2012

Av kraken - 9 april 2012 20:59

Som rubriken lyde så blev det inget Ullared för mig i dag. Däremot så kom syster och barnen vid halv fem. Vi busade, kollade på film och käkade kvällsmat tillsammans. Super mysigt. 

Nu sitter jag och slappar framför tvn, ska sova tidigt i kväll, för jag ska upp tidigt i morgon och jobba. Planering inför sommarens scoutläger som gäller. Och jag som är en äkta scout "tönt" ända in i själen ser fram emot detta kanske lite överdrivet mycket haha. 

Av kraken - 9 april 2012 11:19

Ute är det riktigt april väder, det snöar och regnar om vart annat. Sitter och funderar på om jag ska åka till Gekås i dag. Har bara en dryga mil längre till Ullared än till Värnamo och jag skulle verkligen behöva handla en del grejer. Men sitter och överväger saken lite, för det är fortfarande annandag påsk och 90% av Sverige är är precis som jag lediga i dag. Vilket säkerligen innebär mycket folk på Gekås. Och åka till Gekås själv med kryckor och allt är lite komplicerat, eller i alla fall lite jobbigare än vad det är annars. Men de stänger inte förren kl 17.00 i dag. Så kunde kanske åka ner i eftermiddag när de flesta är på väg hem. Hmm får nog fundera lite på den tror jag. 


Presentation


Kraken ett omtalat havsmonster som enligt legender kan sluka hela skepp.
Jag slukar inte hela skepp, men skulle kunna sänka ett om jag behövde.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards