kraken

Alla inlägg den 12 april 2012

Av kraken - 12 april 2012 20:10

Har för det första varit hos farbror doktorn i dag och för första gången på länge såg det bättre ut! Vätskan i höften har minskat och mina infektionsvärden har gått ner. Känns så otroligt skönt, även om jag ska fortsätta käka antibiotika i minst en månad till så känns det bra. Tummen upp för de.


För det andra så har jag köpt ny tv i dag. Kände att jag ville unna mig det. Blev en 42 tummare. 


För det tredje så bar (läs släpade) jag in tvn själv, fick upp den där den skulle vara, kopplade in den och ställde in alla kanaler helt alldeles själv. Känner mig galet duktig! 


För det fjärde så fick jag en cykel på köpet! Den har jag däremot inte monterat ihop, för inte ska du tro att man fick den i ett stycke. Nej då, i en stor kartong i 7 delar var den visst. Aja den får stå i förrådet tills jag känner mig sugen på att skruva ihop den. Kan ju ändå inte använda den än haha. 


Min nya fina tv =)

     Tummen upp för mig!



Och vill du köpa en bra begagnad Philips platttv som är ca 3år (jag tror den är 28 tums) så hojta bara till!

 

Presentation


Kraken ett omtalat havsmonster som enligt legender kan sluka hela skepp.
Jag slukar inte hela skepp, men skulle kunna sänka ett om jag behövde.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards