kraken

Alla inlägg den 12 juni 2012

Av kraken - 12 juni 2012 12:36

Har varit iväg på ungdomsledar hajk med mina kära ungdomsledar kollegor från söndag tills i går. Underbart, fantastiskt och massa energi bosst. Härligt =)


Nu sitter jag med en rätt lång "att göra lista" för i dag. Har en del grejer jag måste få fixat innan dagen är slut.

Egentligen "ska" man inte ha fler än sex punkter på en att göra lista, för då är det svårt att vara effektiv och få alla saker gjorda. Men tycker ändå jag lyckats rätt bra ändå =)


1) Ringa eon om en elräkning som inte stämmer riktigt. Ok

2) Boka tid hos optikern. OK

3) Förbereda de sista inför andakterna på scoutlägret till helgen

4) Gå över till extra jobbet och lämna brev från polisen (så de kan se att jag inte har något i mitt brottsregister) 

5) Få tag på en tonåring och boka tid för samtal.

6) Ring Sara OK

7) Tvätta (håller på)

8) Åka ner till kyrkan och kopiera lite papper. 

Presentation


Kraken ett omtalat havsmonster som enligt legender kan sluka hela skepp.
Jag slukar inte hela skepp, men skulle kunna sänka ett om jag behövde.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards