kraken

Alla inlägg den 28 juni 2012

Av kraken - 28 juni 2012 13:18

I dag har jag städ dag. Har varit kaos här hemma nu sedan innan scoutlägret (typ 3-4veckor). Grejer lite överallt, damigt, massa tvätt och allmänt stökigt. Har inte varit hemma så mycket heller, så har inte orkat ta tag i en storstädning förrens nu. Mår bättre när allt är rent och snyggt och jag vet vart jag har alla mina grejer, så egentligen är jag knäpp som inte bara tagit tag i det innan. Men ibland orkar man bara inte.

Men i dag har här städats. Plockat i ordning papper och satt in i pärmar, plockat undan och lagt alla grejer på sin rätta plats, vattnat blommorna, dammsugit och dammtorkat överallt. Nu håller jag på att tvätta för fullt och tänkte bädda rent i sängen. Så skönt med renbäddad säng =)


Sedan senare i eftermiddag ska jag iväg till optikern, nya glasögon och nya linser på G. 



Bjuder på en solig bild från scoutlägret (för här är det mest bara regn och moln i dag)

 

Presentation


Kraken ett omtalat havsmonster som enligt legender kan sluka hela skepp.
Jag slukar inte hela skepp, men skulle kunna sänka ett om jag behövde.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards