kraken

Alla inlägg under juni 2012

Av kraken - 9 juni 2012 20:23

Råkade kuttade mig på en plåtburk här om dagen,blev ett rejält sår skulle man kunna säga. Blödde som en gris och syrran som var här fick snällt plåstra om mig. Nu har det äntligen börjat läka. Men det gör %&*@ ont i alla fall. 

(Buhu...)


 

Av kraken - 9 juni 2012 12:07

I går var det studentfirande som gällde hela dagen. Kul! Många studenter att fira här i Smålandsstenar i år. 


Sedan i mitten av allt studentfirande så var jag och Hanna på bio. Vi såg på Snow white and the huntsman. En film jag kan rekommendera, tyckte den var bra. Även om jag tycker att Kristen Stewart är en rätt kass skådis. Men den elaka styvmodern Charlize Theron höjer filmen och Christopher Hemsworth är en riktig hunk ^^ Så filmen får nog tre starka stjärnor av fem från mig



5 av 8 studenter =)

 

Av kraken - 7 juni 2012 23:45

I dag har jag och mamma varit barnvakt åt Gotte och Arvid. Hon kom ut med dem till mig vid lunch, så åt vi köttfärsås och spagetti, var i Skeppshult på den billiga skobutiken/outlet (ett super tipps till alla som har barn, åk dit och köp skor!) Sedan var vi på nya lekplatsen på tre björkar i nästan två timmar och lekte innan vi åkte hem med dem till Forsheda igen. 

När vi lämnat barnen i Forsheda tog jag med syster in till stan och så hämtade vi upp Charlotte (som gift sig med sin Erik i smyg för två veckor sedan) åkte till Harrys och åt och firade Charlott lite grann med god mat och musik quiz. 


     


Gotte åker i den nästan 10 meter långa rutschkanan.

 

Av kraken - 7 juni 2012 10:37

Har varit hos sjukgymnasten för första gången på väldans länge. Gött att äntligen få komma igång igen. Även om vi börjat med så små saker som att stå rätt. Sånt är jobbigare än man kan tro haha. Men vi var båda överens om att med träning och lite hårt arbete ska jag kunna gå utan kryckor till nästa sommar (woho!!)

Av kraken - 6 juni 2012 16:50

Nu har jag varit på invigning av vår lekplats på trebjörkar. lekplatsen är super fin och det var massa människor där för att inviga den och testa alla nya grejer, gungor och den 8 meter långa ruchkanan. 


         


     

Av kraken - 6 juni 2012 12:40

Så här startade jag min national dag, med att städa upp mina sopor. Glömde slänga dem i går, så fåglarna har varit framme och haft kalas. 

Vet inte riktigt hur jag ska spendera denna Sverige fest. Åker antagligen upp till tre björkar och är med av invigningen av lekplatsen där vid tre. Sedan tänkte jag åka hem igen och lägga mig i soffan och glo på film resten av dagen tror jag =)


     

Av kraken - 5 juni 2012 22:00

Haft pyjamas party med sis och barnen i kväll, super mysigt!!


     

Av kraken - 5 juni 2012 17:45

Har haft en super mini semester uppe i Västervik hos Rebecka. Shoppat, myst, ätit ute och bara haft det riktigt, riktigt bra. Får planera in fler dagar i sommar när Rebecka fått sitt sommar schema. 


Bus med Tyra =)

 

Presentation


Kraken ett omtalat havsmonster som enligt legender kan sluka hela skepp.
Jag slukar inte hela skepp, men skulle kunna sänka ett om jag behövde.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards