kraken

Alla inlägg den 8 juli 2012

Av kraken - 8 juli 2012 15:03

I går låg jag hemma i stort sett hela dagen och bara slappade. Fikade och umgicks med syster på förmiddagen och kollade på Fringe, plockade lite här hemma och lyssnade på ljudbok resten eftermiddagen/kvällen. Skön dag, planen för i dag ser ungefär lika dan ut. Har legat ute i soffan på ute platsen och käkat sen frukost och lyssnat på ljudbok i två timmar, tvättat och mest bara slappat. 


Jag lyssnar via Storytale och lyssnar just nu på Patrik Sjöbergs bok "Det  du inte såg" jag som är ungefär noll intresserad av sport och friidrott tycker ändå den är riktigt bra. Har lyssnat på ungefär halva boken nu och kan rekommendera den starkt.

Innan dess lyssnade jag på Babbens bok "Jag vägrar dö nyfiken" och innan de Keplers bok "Hypnotiören". Gillar båda, jag som är ju en riktigt sucker för kriminalare tycker Kepler är en bra och intensiv författare som inte låter en bli uttråkad en sekund. Och Babbens bok är både rolig och intressant. 


Ni som lyssnar mycket på ljudböcker, har ni någon annan bok ni rekommenderar? 

Presentation


Kraken ett omtalat havsmonster som enligt legender kan sluka hela skepp.
Jag slukar inte hela skepp, men skulle kunna sänka ett om jag behövde.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14 15
16
17
18
19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards