kraken

Alla inlägg under juli 2012

Av kraken - 26 juli 2012 22:21

Fick lite grejer jag beställt från ebay i dag. Rätt nöjd faktiskt. Nya hörlurar och en "trassel donut"


Och två ägg format, totalt onödigt men skoj :)

Av kraken - 25 juli 2012 23:00

Just de ja, när kära mor var här i tisdags skrapade jag knät i fönsterbläcket på min uteplats (nä fråga mig inte hur) vilket har resulterat i ett fett blåmärke. Buhu



Av kraken - 25 juli 2012 11:47

I dag är jag typ helt orange. Knall orange klänning och band i håret i samma färg (ni vet banden som sitter på kläderna så man kan hänga upp dem enkelt på galge, släng dem inte utan använd dem till att ha i håret, knyta runt servetter vid dukning eller något annat smart)


Börjar jobba 2 1/2 timme, är inte särskilt pepp med tanke på vad som hände sist på jobbet. Skrik, gap, och utbrott så man blev helt chockad, allt för ett enda ord, Nej. Men jag kan som personal (ja inte annars heller) inte säga ja till något som är olagligt och då bröt helvetet lös. Och när man ringer chefen och undrar hur 17 vi ska ta tag i det här på ett bra sätt, för killen behöver ju uppenbarligen mer hjälp än vad vi har resurser till så så sopas det under mattan med ett "ja men han har ju haft de jobbigt"
Jo absolut, men det rättfärdigar inte att bete sig förbannat illa för de. Förstår inte att ingen reagerat mer tidigare, för det var inte första gången direkt. Men, men. För hans egen skull hoppas jag att han inser att han behöver jobba på de där. Annars kommer han få det väldigt svårt framöver.

Men får försöka njuta lite av solen ny innan jobbet. Så får jag tackat i det när jag kommer dit.

Av kraken - 24 juli 2012 21:30

När jag kom hem från Jönköping i dag elva tiden så åkte jag hem till kära mamma. För vi hade bestäm att vi skulle ses i dag. Vi åkte ner till Osudden och solade i ett par två-tre timmar. Sedan åkte vi hem till mig och grillade, planterade lite nya blommor ute och kollade på allsång på skansen. Nu ska vi kolla färdigt på allsångens andra vända och sedan sova. Har haft en riktigt bra dag helt enkelt !


     

Av kraken - 23 juli 2012 19:21

Har haft ett riktigt skit dygn på jobbet.
Så när jag slutat (efter att ha jobbat över typ en timme) så åkte jag och Karin till Jönköping och bokade bio, tog in på hotell och bestämde oss för att ha ett tjej dygn.
Tack! Tack säger jag bara. Nu sitter vi på olerys och ska käka innan bion (som jag bokade fel haha)
Ibland har man tur som har bra vänner som ställer upp och följer med när man behöver komma bort lite :)

Av kraken - 20 juli 2012 23:14

I dag har jag spenderat min lediga dag med att leka cowboy på High Chaparall med syrran och barnen och Sara och Viggo. Var super nice =) 


                 

Av kraken - 19 juli 2012 22:12

I dag har jag förutom att jobba, kolla på The big bang theory, sovit i soffa, och käka middag på Harrys med Karin, pimpat mitt badrum med wallies. Blev rätt fint tycker jag =)


Fina fåglar ovanpå vattenledningen 

 

Och en liten ko överraskning i toalocket ^^

 

Av kraken - 19 juli 2012 07:39

Har jobbat dygn, ja eller jobbar fortfarande, slutar vid halv två. Jobbar två till halv två med 7 timmars sovande jour här på boendet. Men i natt har jag inte sovit särskillt många timmar, mest bara legat och vänt och vridit på mig. Något som är rätt ovanigt för min del, har mycket sällan svårt att sova. Har ett gott sovhjärta. Men inte i natt, det var varmt och klibbigt och sängen var obekväm. Dagen och jobbet i går tog all min energi och jag var trött redan innan jag gick och la mig, så nu vill jag mest bara gå hem och lägga mig i soffan och sova en stund. Men det går ju inte, får snällt vänta till klockan slår halv två och jag slutar.


Jag i måndags.

 

Presentation


Kraken ett omtalat havsmonster som enligt legender kan sluka hela skepp.
Jag slukar inte hela skepp, men skulle kunna sänka ett om jag behövde.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14 15
16
17
18
19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards