kraken

Alla inlägg den 26 augusti 2012

Av kraken - 26 augusti 2012 22:46

Har percis beställt en ny mp3, har aldrig haft någon innan. Den gång jag verkligen vill lyssna på musik och varit i behov av en mp3 är när jag tränat. Men eftersom jag i stort sett bara kunnat simma som träning innan har det ju inte funkat. 

Men sedan för något år sedan (kanske två år) såg jag att det fanns vattentäta hörlutar som man kan ha när man simmar. Blev super glad, tyvärr var de för dyra att köpa när de kom ut, låg på tusingen. Men nu ligger de på det mer rimliga priset 300kr. Och snälla Frida tipsade om vart jag kunde beställa när vi lunchade i går, så nu har jag precis beställt ett par från netonet.


 


"WPS-40 är en vattentät MP3-spelare med anpassade hörlurar som håller sig på plats när du simmar eller springer. Perfekt för dig med en aktiv livsstil. Lyssna på musik när du motionerar utan att oroa dig för fuktskador från vatten, svett eller regn."

Av kraken - 26 augusti 2012 21:20

I dag åkte jag till Hillerstorp med syster och fixade naglarna efter jobbet. Blev rätt bra tycker jag, tjejen är nybörjare och gör det mest för att öva sig. Så naglarna är lite tjocka men kostade 1/4 del av var det gör att göra dem på salong, så jag är as nöjd!

Nu är jag däremot rätt trött, var trött redan när jag steg upp vet jag haha.


   


Av kraken - 26 augusti 2012 08:14

Galet vad jag är trött! Sitter på jobbet på furugården och håller på att somna.

Var ute fre-lörd på värnamodagarna, dansade natten lång och hade super kul! Var hemma vid typ fyra haha. Sov inte sådär överdrivet många timmar utan steg upp vid tio, lunchade med fina Frida och sedan hem igen för att börja jobba vid tre. Jobba, jobba, jobba, 24.00 stupa i säng på jobbet, 07.00 stiga upp och fortsäta jobba. Ja eller jag jobbar knappt, har ätit frukos och väntar på att grabbarna jag jobbar med ska vakna.

Gissa vad jag ska göra när jag kommer hem!?!? För inte ska jag sova inte, nä, har lovat syster att åka med henne och fixa naglarna haha. Aja, vet ju en som kommer sova gott i natt i alla fall =)

Presentation


Kraken ett omtalat havsmonster som enligt legender kan sluka hela skepp.
Jag slukar inte hela skepp, men skulle kunna sänka ett om jag behövde.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7
8 9
10
11 12
13 14 15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards