kraken

Alla inlägg den 1 september 2012

Av kraken - 1 september 2012 23:24

I dag har det varit Smålandsstenardagarna och Barnfestival. Jag har suttit och målat ansiktsmålningar på barnfestivalen i över 5 timmar, ca 4oo barn. Super kul, men nu är jag trött vill jag lova. 

När Barnfestivalen var över så fortsatte det ner på samhället med trollkarl och band som spelade. Det håller nog på än, men jag gav upp vid tio, då var jag helt slut. Nu har jag duschat och ska strax sova.


         

Av kraken - 1 september 2012 00:19

I dag har jag utöver att jobba och vara i Gnosjö och käka kladdkaka med Lovisa och Charlie varit nere i simhallen och simmat.
1000 m blev det, och jag är sjukt nöjd kan jag lova! Tusen meter på 45 min (med 5 min pous efter hälften) är helt klart godkänt. Speciellt då jag inte kunnat simma ordentligt sedan förra sommaren.
Simmade med min nya vattentäta mp3, funkade så galet bra! Kommer bli fler vändor ner till simhallen helt klart.
Så skönt att äntligen kunna komma igång och röra på sig igen!

Charlie i vagnen :)

Presentation


Kraken ett omtalat havsmonster som enligt legender kan sluka hela skepp.
Jag slukar inte hela skepp, men skulle kunna sänka ett om jag behövde.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards