kraken

Alla inlägg den 2 september 2012

Av kraken - 2 september 2012 20:05

Har inte gjort många knop i dag. Det har regnat mer eller mindre hela dagen så har inte varit ute och gått som jag tänkt heller. Var nere och handlade innan och blev dyblöt bara av att springa mellan bilen och lägenheten. Så jag gjorde mina övningar och körde sms-tävling med "plankan" med två av mina tonåringar haha.

Det går ut på att man ska ta tiden på hur länge man orkar göra "plankan" sedan smsar man tiden till nästa person som ska försöka slå ens rekord och sedan smsar våra tider till nästa. Vi körde fem vändor och jag klarade som mest 42 sekunder. Världsrekordet ska visst vara 40 min!! Galet. 




    <----- plankan 




Nu i kväll målade jag lite, såhär blev resultatet. 

 

Av kraken - 2 september 2012 11:41

2 september i dag och det är en riktig höst dag. Vaknade halv nio med världens träningsvärk i rumpan och med huvudvärk och ont i halsen, så jag gick upp och tog en alvedon och gick sedan och la mig en timme till

Nu är jag uppstigen, har ätit frukost och ligger i soffan och lyssnar på ljudbok.

Håller på att lyssna på de tre sista böckerna av Viveca Stens kriminalare som utspelar sig i Sandhamn. Tycker det är super bra! Gillar blandningen av att man får följa huvudpersonernas liv och mordgåtornas spänning.

Läste de två första böckerna "I de lugnaste vatten" och "I den innersta kretsen" i bokform i vintras när jag låg inlagd i Örebro. Fick låna dem av min gudmor eftersom jag fick åka upp dit akut och inte hade någonting med mig. 


I övrigt hade egentligen tänkt åka ner till simhallen i dag och simma lie senare. Gick ju så bra i fredas. Men med tanke på mitt halsont det får jag nog hoppa över i dag. Känner jag mig piggare i kväll så får det bli en gå tur istället. 

Presentation


Kraken ett omtalat havsmonster som enligt legender kan sluka hela skepp.
Jag slukar inte hela skepp, men skulle kunna sänka ett om jag behövde.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards