kraken

Alla inlägg den 9 januari 2013

Av kraken - 9 januari 2013 16:13

Just de ja, var ju hos frissan i går med, lite slingor i utväxten och 10cm på längden blev det, är hemskt nöjd måste jag säga!
Min frisör Petra är toppen, hon gör alltid ett bra jobb och fattar vad jag menar när jag förklarar hur jag vill ha det. Blir lika nöjd varje gång :)

Men nu måste jag packa bilen och ge mig iväg till Ljungby!

Av kraken - 9 januari 2013 13:23

Nu är allt packat och det känns som att jag har alldeles för mycket kläder med mig, som vanligt haha och resfebern börjar komma krypandes (flyga för första gången i morgon, shit)

Jag ska åka till Ljungby och plocka upp Sara klockan sex i kväll. Sen åker vi till pappa och sover där, då han ska köra ner oss till Malmö tidigt i morgon bitti. Sen tar vi tåget över till Köpenhamn flygplats och så går flyget till Lissabon vid tolv. 

Jag kommer lämna mobilen hemma och ta med mig reservtelefonen, en gammal knapp telefon med ett kontantkort i värd typ 100kr. Dumt om det händer något med den andra känner jag (och dumt om man skulle få en svindyr räkning när man kommer hem för att man typ glömt stänga av internett eller något annat dumt). Vilket innebär att detta blir sista inlägget nu på några dagar, så återkommer jag när vi kommer hem =)


Jag kan flyga, jag är inte rädd...

Presentation


Kraken ett omtalat havsmonster som enligt legender kan sluka hela skepp.
Jag slukar inte hela skepp, men skulle kunna sänka ett om jag behövde.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards