kraken

Alla inlägg den 22 januari 2013

Av kraken - 22 januari 2013 23:47

Har laddat över lite bilder från kameran till datorn och såg att jag hade massa bilder från i söndags, när vi var i Värnamo och firade att grannyran slagit ner i Rydaholm, och för att de vilka som vann miljonvinsten.


Mycket folk var det =)

  

Arvid hejar på morfar =) Syster blinkar som vanligt på kort haha

 


Inte pappas gata som vann miljonvinsten, men de som gjorde det blev hemsk glada! Efter att vinnarna lottats fram gick vi till Olympia och firade de pappa vunnit, för alla som hade en lott i  Rydaholm vann ju faktiskt, även om det inte var miljoner kronor. =)


         



Av kraken - 22 januari 2013 14:48

Jönköping fram och tillbaka på en förmiddag för två timmars handledning. Två mycket produktiva och givande timmar.

Att få handeldning och någon som coachar en när man har ett jobb där man arbetar med människor och hela tiden ger av sig själv och har sig själv som verktyg är viktigt. Så dessa timmar ger oerhört mycket och är viktigare än de flesta kanske kan förstå och tro.


Det borde inte bara vara en förmån utan en självklarhet att varje ungdomsledare och pastor får tillfälle och erbjudande om handledning. Man behöver någon utifrån som kan hjälpa en att "stöta och blöta" i frågor som man kanske inte kan diskutera med någon annan. Jag har haft handledning nu 4 gånger under hösterminen och nu en gång på vårterminen, rätt lagom för mig.


Så efter två timmar handledning känner jag mig rätt lugn, nöjd och glad. Vi tog upp frågor som jag verkligen behövde få se på med någon annans ögon och det var nyttigt och befriande. 

Känner mig är redo för en ny arbetsvecka och en ny termin, känns bra. Är dock sådär peppad för scouterna i kväll, är förkyld och hostar som en tok. Men det ska nog gå bra.




Presentation


Kraken ett omtalat havsmonster som enligt legender kan sluka hela skepp.
Jag slukar inte hela skepp, men skulle kunna sänka ett om jag behövde.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards