kraken

Alla inlägg den 25 januari 2013

Av kraken - 25 januari 2013 16:40

En rejäl urladdning i går ledde till att jag vaknade med en rejäl migrän i morse. Inte sådär överdrivet kul.

Men vid två tiden så var jag någorlunda kurerad och steg upp och åt frukost. Så nu har jag slängt i en maskin tvätt och städat lite. Känns sköt att få det gjort.



Har under dagen funderat massa och försökt att inte känna mig bitter och ledsen över saker som inte går att lösa. Nu har jag verkligen, verkligen försökt. Så jag får köra mitt eget race och strunta i det andra. Har ju något stort att hålla tummarna för i vår! Så jag hoppas på det istället och struntar i de inskränkta människor som inte ser skillnad på en hel och en halv fotboll. 

Av kraken - 25 januari 2013 00:41

-17grader i dag och så kallt att näshåren fryser. Har haft en hemskt bra dag i bemärkelsen att jag hunnit med en massa saker och fått mycket gjort.
Men har också haft en jobbig dag i bemärkelsen att det tar så himla mycket energi att behöva be om, kämpa för och förklara saker som egentligen borde vara självklara. Var så upprörd och helt slut när jag kom hem nu i kväll, att jag inte kunde hålla tårarna tillbaka.
Nu har jag gråtit ut en del av ilskan och besvikelsen och känner mig lite bättre. Så ska nog sova nu tror jag, sova och ta en lång sovmorgon.

Presentation


Kraken ett omtalat havsmonster som enligt legender kan sluka hela skepp.
Jag slukar inte hela skepp, men skulle kunna sänka ett om jag behövde.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards