kraken

Alla inlägg den 28 januari 2013

Av kraken - 28 januari 2013 13:15

Har en riktig slapp måndag, har sett på film, tvättat lite och torkat golven, varit på apoteket och sedan handlat lite mat. Om någon timme kommer Emanuel hit, härligt med en mysmåndag ihop när man inte hinner ses resten av veckan (även om vi träffats hela helgen hihi). För jag ska iväg på kurs tis-tors sedan jobbar jag hela helgen. Kanske att vi kan ses på lördag. Men annars ses vi inte förrens nästa vecka. Så det är skönt att man bor så pass nära varandra att man kan ses sådär en dag mitt i veckan, även om man jobbar. 


Sedan har jag ringt vårdcentralen för att se om jag kan få komma ner och ta lite prover. Har varit förkyld och haft lite febertoppar sedan jag kom hem från Lissabon. Har jag en infektion i kroppen blir det antagligen antibiotika på momangen. För exakt ett år sedan jag låg inlagd i två veckor för infektion efter min sista operation i höften. Och jag vill inte få tillbaka några infektioner nu. Så bäst att vara försiktig. 

Presentation


Kraken ett omtalat havsmonster som enligt legender kan sluka hela skepp.
Jag slukar inte hela skepp, men skulle kunna sänka ett om jag behövde.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards