kraken

Alla inlägg den 13 mars 2013

Av kraken - 13 mars 2013 22:30

Har jobbat i dag och bland annat planerat gudstjänst inför palmsöndagen. Kommer bli as bra. Efter jobbet var jag hos sjukgymnasten, de gick också bra. Hon ska ringa min läkare och be honom ordna en remiss så jag kan få en gördel att ha över höften/ryggen. Den ska jag använda de dagar jag vet att jag kommer anstränga mig extra och tex gå massa. Då det är just av att gå som jag får ont i nerverna i vänsterbenet. Jag ska alltså absolut inte ha den varje dag, men för att spara lite på de friska benet som jag nu har ont i, så kan de vara en bra lösning de dagar jag måste gå mycket. 

Sedan har jag varit på smyckesparty nu i kväll och fyndat två fina armband för typ 100kr, var roligt. Efter shoppingen så hängde jag med en av mina äldre tonåringar ner till gymmet och tränade en timme. Gissa om jag känner mig nöjd nu hehe. 


 

Av kraken - 13 mars 2013 11:15

Tog mig en rejäl sovmorgon i dag och steg upp först vid tio, riktigt skönt och välbehövligt. Efter att ha jobbat varje dag sedan förra tisdagen så blir man lite seg. Men i morgon är sista jobbar dagen innan min lediga helg! Och då ska jag och Emanuel plus ett par till ner till Oskarshamn. Han och ett gäng kompisar ska spela innebandy medan jag och deras respektive ska heja på och sedan shoppa haha. Hotellfrukost here we come!


Alltså inte för att man inte vet att det alltid, alltid kommer mer snö när den första just börjat töa bort. Men vad 17, måste de komma så himla mycket?? 



 


Presentation


Kraken ett omtalat havsmonster som enligt legender kan sluka hela skepp.
Jag slukar inte hela skepp, men skulle kunna sänka ett om jag behövde.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16
17
18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards