kraken

Alla inlägg den 3 april 2013

Av kraken - 3 april 2013 18:44

I dag har jag varit hos frissan och fått lite ny färg och toppat håret. Blev riktigt bra, lite rödbrunt i botten och ljusa slingor, ser inte riktigt så rött ut i verkligheten som på bilden (ser mest ut som bilden till höger). Men snygg är det!


I övrigt är här fullt upp just nu. Nu jobbat jag hela veckan på furugården, samtidigt som jag sedan i går har en tonåring boende hos mig. Jobbiga hemförhållande och dåligt mående gjorde att h*n behövde komma hemifrån lite. Har hållit kontakten med soc och kurator hela dagen och gårdagen, så är trött på att prata i telefon nu haha. Men det är skönt att veta att det finns ett bra stöd runt tonåringen och att det finns hjälp att få. Så jag och soffan min är strängt upptagna tills på fredag, bara så du vet liksom.


 




Presentation


Kraken ett omtalat havsmonster som enligt legender kan sluka hela skepp.
Jag slukar inte hela skepp, men skulle kunna sänka ett om jag behövde.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25
26
27 28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards