kraken

Alla inlägg den 10 april 2013

Av kraken - 10 april 2013 18:15

Woho nu är jag klar på expeditionen och hemkommen. Skrivbordet är tömt och städat och allt som ska fixas innan jag slutar är fixat. Tror jag i alla fall haha.
Så nu äter jag lite mat innan jag ska ner till kyrkan igen på mitt sista ungdomsråd. Sedan är det inte mycket kvar av veckan, känns bra faktiskt.

Egobilder på mig

Av kraken - 10 april 2013 10:42

I går komma min fina Sofia hit från Örebro tillsmammans med sin Kalle. De var på genomresa och sov över här. Har inte träffat henne sen i sommras så det var roligt att ses igen.

Härligt att kunna ha den relation vi har och vara så bra vänner även om vi inte ses så ofta. 


I dag är det jobb i kyrkan som gäller. Ska försöka göra färdigt så mycket som möjligt på expeditionen inför att jag slutar på söndag. Kan inte riktigt fatta att det bara är 4 dagar kvar nu. Började tömma mitt skrivbord i går och är nästan klar med det. Så jag hoppas jag hinner färdigt med allt på expeditionen i dag.  

Ska förutom att tömma skrivbordet och städa lite, skriva ut de sista som behövs inför tonår på fredag, göra färdigt och avsluta det sista i planeringsväg, beställa jackor till scoutledarna och fylla i min timmraport för april. Sedan har jag bara tjejcellgupen i morgon, tonår på fredag och gudstjänst på söndag kvar. Sen är det slut! 






Presentation


Kraken ett omtalat havsmonster som enligt legender kan sluka hela skepp.
Jag slukar inte hela skepp, men skulle kunna sänka ett om jag behövde.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25
26
27 28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards