kraken

Alla inlägg den 10 maj 2013

Av kraken - 10 maj 2013 13:05

I går kände jag och Emanuel oss som riktiga hurtbullar som var uppe och tränade på morgonen/förmiddagen. Och precis lagom till vi kommit hem, duschat och bytt om så kom Krille och Jessica och plockade upp oss vid halv tolv. Sen åkte vi på roadtripp till Jönköping.

Där fikade vi på Ikea, mitt under pågående åska och strömavbrott, men de gick bra de med. Sedan shoppade på A6, käkade lunch på Jenses och avslutade dagen med en bio. Vi såg ”I give it a year” den var sådär tycket jag. Rätt seg faktiskt, men lite rolig med.
Sen får vi ju absolut inte glömma att vi var i Habo en sväng med, mellan A6 och Jensens så köpte Emanuel sig en ny (begagnad) bil, av en rätt förvirrad med söt man från Habo haha. Värsta fynd bilen enligt mig, skit fin och till ett bra pris och sådant är ju aldrig fel!


     

Presentation


Kraken ett omtalat havsmonster som enligt legender kan sluka hela skepp.
Jag slukar inte hela skepp, men skulle kunna sänka ett om jag behövde.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7
8
9
10 11 12
13 14 15 16
17
18
19
20 21
22
23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards