kraken

Alla inlägg den 14 maj 2013

Av kraken - 14 maj 2013 09:23

I dag var jag verkligen uppe med tuppen, kl fem steg jag upp och vickade som chaufför.
Sedan vid sju åkte jag ner till gymmet en timme, hurtbulle eller vad haha.

I dag kunde jag jogga i en hel minut! Utan att få ont! Ni fattar kanske inte grejen, typ hur dålig kondis har hon egentligen... Men det handlar inte om de (även om min kondis är rätt kass så är den inte sååå dålig) Utan jag har pg av min höft egentligen aldrig kunnat springa, men jogga lite har gått bra.
Men för ca 10 år sedan när jag började få ont och sedan efter alla operationer och grejer har jag inte kunnat göra de heller. Men nu jäklar! Fy farao vad jag är bra!
Skrytsam kanske du tycker, men då ska du även ha i åtanke att jag fortfarande inte kan gå mer än typ 150m utan stöd av en krycka. Så för mig är det här ett sjukt framsteg, framför allt i huvudet, att veta att jag kan!

Så nu ska jag försöka öka med typ 10-15 sekunder varje gång jag tränar, så får vi se hur mycket jag klarar. Sen är målet att jag inte ska behövs hålla i mig i löpbandet heller, för det måste jag nu. Men skit samma, de kommer sen. För galet vilken kick det gav att se att jag faktiskt kunde!

Presentation


Kraken ett omtalat havsmonster som enligt legender kan sluka hela skepp.
Jag slukar inte hela skepp, men skulle kunna sänka ett om jag behövde.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7
8
9
10 11 12
13 14 15 16
17
18
19
20 21
22
23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards