kraken

Alla inlägg den 3 juli 2013

Av kraken - 3 juli 2013 17:29

I dag är tredje dagen på min tre veckors långa semester. Jag har jag mest packar och donat inför resan på fredag. För då ska jag och Emanuel iväg på husvagnssemester en vecka tillsammans. Det ska bli jätte skoj, för jag har aldrig varit på husvagnssemster förr. Men om vi lyckas få upp förtältet utan att dö så tänker jag att då klarar vi nog resten av veckan med haha. Och jag gillar ju scout campinglivet så det ska säkert gå bra.

Vi ska campa i Hamburgsund utanför Göteborg med ungefär 30 st andra som är med i samma dykarklubb som Emanuel. Ska bli kul att lära känna ny människor och leva campingliv en vecka. Fint väder ska det ju också bli säger smhi, så det håller vi tummarna för. Och medans jag är borta ska Lotta passa min lägenhet, blit toppen =)

I morgon ska jag spendera dagen i Ljungby och umgås med fina Sara och Viggo, men nu ska jag ät kvällsmat.







Presentation


Kraken ett omtalat havsmonster som enligt legender kan sluka hela skepp.
Jag slukar inte hela skepp, men skulle kunna sänka ett om jag behövde.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards