kraken

Alla inlägg den 14 augusti 2013

Av kraken - 14 augusti 2013 07:55

Vaknar upp på jobbet 06.00, inte alls så död som jag trodde att jag skulle vara faktiskt. Har hunnit med en hel del på morgonen och avverkat flera mejl och skrivit alla journalanteckningar för gårdagen och fyllt i kalendern. Känns bra, strax ska jag ordna morgonfika för kolegorna. För de där med fika är en bra grej!

Tänk vad mycket man kan hinna med att avverka över en fika, så fantastiskt sätt att umgås. Någon god kaka eller en fralla och en stor kopp te, de kommer man långt på ska jag tala om!

I måndags satt jag och Rebeck nästan fyra timmar på pellis och fikade, pratade och filosoferade ihop. Och i går morse åt jag frukost med Louise, vi han med en hel del vi med =) Om en timme är det frukostfika med kolegorn på jobbet och det brukar vara väldans mysigt. Är så tacksam för mina fina vänner och härliga kollegor. Tänk att vad jag tycker om er!



                                               



Presentation


Kraken ett omtalat havsmonster som enligt legender kan sluka hela skepp.
Jag slukar inte hela skepp, men skulle kunna sänka ett om jag behövde.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards