kraken

Alla inlägg den 16 september 2013

Av kraken - 16 september 2013 15:45

I dag har jag ont i nacke, är jag seg och trött, fast jag inte gjort så mycket. Ja eller närmare bestämt har jag inte gjort någonting alls i dag. Förutom att åka till Ljungby och få mina naglar fixade. Super fina blev de, en svart fransk manikyr. Åkte förbi huset på vägen hem och längtar nästan ihjäl mig efter att få flytta in. Efter att få bo med Emanuel och slippa leva i en kappsäck och slippa flänga runt. Blir trött bara jag tänker på hur mycket färande det varit sista tiden. Men snart så!


Ska jobba extra för en kollega i dag tills i morgon, men då jag skulle fixa naglarna så sa jag att jag kommer senare i dag. Och eftersom det redan är två som jobbar i kväll så var det lugnt, hinner jag komma tidigare än fem, då gör jag det, annars kommer jag vid fem bestämde vi. Men nu känner jag att jag tänker inte komma en minut innan utsatt tid. För jag orkar helt enkelt inte, känner mig helt slut och vetskapen om att jag ska jobba ett helt dygn extra denna veckan får mig nästan att storkna. Men det är inte billigt att köpa hus, och extra pengarna kommer att behövas, så det är bara att bita ihop och se framåt. Drömma om nytt kök och lite nya möbler så blir jobbet inte så tungt =) 



Presentation


Kraken ett omtalat havsmonster som enligt legender kan sluka hela skepp.
Jag slukar inte hela skepp, men skulle kunna sänka ett om jag behövde.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards