kraken

Alla inlägg den 17 februari 2014

Av kraken - 17 februari 2014 20:12

I dag gjorde jag och Karoliina en favorit i repris och åt frukost ihop här hemma. Var super mysigt och barnen lånade badkaret, uppskattat speciellt av Neo, sötnos. 

Sen när Emanuel kom hem från jobbet så skruvade vi ihop mitt nya skrivbord till mitt pysselrum. Rena sambotestet att skruva ihop saker från Ikea haha. Men vi överlevde och klarade testet =) Så nu står det där uppe, så fint så. Rensade lite bland våra kartonger där uppe gjorde vi med. Har haft ett gäng som bara stått där uppe och som vi inte orkat ta tag i. Men till nästa vecka när pappa ska komma och måla övervåningen har vi nog hunnit få undan alla kartonger, stoppat in de som ska in i förrådet och tömt dem som ska tömmas.  


 


   



Presentation


Kraken ett omtalat havsmonster som enligt legender kan sluka hela skepp.
Jag slukar inte hela skepp, men skulle kunna sänka ett om jag behövde.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26 27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards