kraken

Alla inlägg den 8 mars 2014

Av kraken - 8 mars 2014 10:20

I går fick jag och Emanuel och la oss tidigt och då menar jag tidigt! Vi skulle egentligen gått ut och ätit och bowlat med vänner i går. Men då jag absolut inte kände mig kry så stannade vi hemma istället. Åt lite god mat och sen gick vi och la oss redan vid nio hahah. Jag sa ju att vi la oss tidigt! Men båda var super trötta. Emanuel både steg upp tidigt och jobbade och när han kom hem fortsatte han jobba och gjorde massa på övervåningen, så pappa kan måla de andra två rummen på måndag. Så det var mer än välbehövligt att gå till säng tidigt. För Emanuel ska jobba extra i dag och för mig som varit sjuk så var det bra med några extra timmars sömn. Vid halv nio vaknade jag utvilad, utan feber och kände mig rätt pigg och redo för en ny arbetsdag.

Så strax ska jag åka iväg och inte bara jobba mitt vanliga dygnspass, utan jag ska börja 2 1/2 timme tidigare och jobba lite extra och åka iväg och handla lite med en boende som behöver lite egentid med personal och lite nya kläder. Så då ska vi passa på att göra både och. Och i strålade sol dessutom! För i dag skiner solen och vårkänslorna bubblar inom mig, underbart!


Presentation


Kraken ett omtalat havsmonster som enligt legender kan sluka hela skepp.
Jag slukar inte hela skepp, men skulle kunna sänka ett om jag behövde.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21 22 23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards