kraken

Alla inlägg den 22 mars 2014

Av kraken - 22 mars 2014 11:22

I går hade vi ju fest på jobbet, vi firade Norouz (persiska nyåret) med massa mat, kakor och härliga skratt. Det var roligt att de blev så lyckat. Och även om många av killarna kände extra saknad efter sina familjer, som de annars har firat med, så gjorde vi de bästa vi kunde och hade det ändå väldigt roligt!

Tyvärr fick jag strax innan festen skulle dra igång ett tråkigt besked. Att Lennart, världens bästa finaste Lennart i går förmiddags blev en ängel. Och jag är så arg och ledsen på samma gång. Att dö är en naturlig del av livet, men att dö i förtid av något så meningslöst som cancer, de är bara fel.
Så festen blev lite konstig för mig och jag kompade ut och gick hem lite tidigare från jobbe. Kändes skönt att jag har så otroligt fina och bra kollegor som bara rakt av sa att om jag behöver så kunde jag gå hem på en gång. Men jag stannade och åt lite och var med en stund innan jag åkte.

Massa, massa god mat!

Presentation


Kraken ett omtalat havsmonster som enligt legender kan sluka hela skepp.
Jag slukar inte hela skepp, men skulle kunna sänka ett om jag behövde.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21 22 23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards