kraken

Alla inlägg den 23 mars 2014

Av kraken - 23 mars 2014 11:31

Uch min helg har varit helt upp och ner. Jag kan fortfarande inte riktigt fatta att Lennart inte finns hos oss längre.

I går frågde svärisarna om vi ville följa med till Ullared en sväng, så det gjorde vi. Var skönt att få tänka lite på annat. Vi handlade lite av varje, sånt man alltid handlar, tvättmedel, värmeljus, schampo och så, sen lite annat. Jag hittade några koftor, maskara, en fin låda och lite annat roligt. Emanuel handlade lite han med och vi åkte hem nöja med vår dag. På kvällen var Emanuels bror Daniel och hans fru Maria här, var mysigt, men jag kände mig låg och var nog inte sådär supersocial. Men de förstod varför och sånt känns så skönt. Att man inte alltid behöver vara på topp. 

I dag har jag sovit länge, till halv tio, det behövde jag! Nu slöar jag i soffan och orkar liksom inte ta mig för något alls. Och det är nog så jag ska spendera min dag, i soffan framför tvn. 


Presentation


Kraken ett omtalat havsmonster som enligt legender kan sluka hela skepp.
Jag slukar inte hela skepp, men skulle kunna sänka ett om jag behövde.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21 22 23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards