kraken

Alla inlägg den 30 mars 2014

Av kraken - 30 mars 2014 22:05

I dag har våren visst sig från sin allra bästa sida och lyst varmt och gott hela långa dagen. Underbart skönt! Var 20grader på altanen på baksidan i dag. Gissa vem som satt där och glassade om inte jag!
Fast innan jag spenderade eftermiddagen ute på altanen så var jag och Emanuel först i Värnamo och simmade på förmiddagen. Jag simmade 40 längder (1km) och det var riktigt gött.
Och när vi kom hem bakade jag LCHF bröd och en LCHF kladdkaka, på apelsinchoklad denna gången, ååå vad gott de blev!
Sen fick vi besök och satt och fikade och solade hela eftermiddagen. Så nu är jag röd och fin i ansiktet (trots att jag smörjt in mig).
Vi öppnade vår brunn med och spanade ner i den, vatten var det i den och det har nog funnits en pump en gång i tiden, mer än så kom vi inte fram till. Men vi får väll ringa kommunen och kolla vad det är för brunn. Skulle ju vara smidigt om man kunde använda den till att vattna blommor och gräsmattan och så.

Presentation


Kraken ett omtalat havsmonster som enligt legender kan sluka hela skepp.
Jag slukar inte hela skepp, men skulle kunna sänka ett om jag behövde.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21 22 23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards