kraken

Alla inlägg den 7 april 2014

Av kraken - 7 april 2014 18:40

Var rätt seg efter att ha jobbat dygn från i går tills i dag, vilket jag brukar vara. Man blir lätt de efter 24 timmars jobb. Men hade bestämt mig för att åka förbi Gislaved och storhandla på willys på vägen hem. Tog vägen förbi nya Rusta butiken också, alltså jag älskar Rusta dom har ju allt man kan tänka sig och lite till. På vägen hem fån affären hälde jag i mig en celcius, höjde radion och rockade loss i bilen. Sen när jag kom hem så packade jag upp maten, slängde i en maskin tvätt och sen städade jag hela huset från topp till tå, ställde iordning en del uppe och ställde (släpade) in sängen i vårt jästrum nere där Emanuel lagt golv i helgen och fick undan lite där med. Så nu är här rent och fint och påskpyntat med den enda påsk duk vi äger haha.


 

Presentation


Kraken ett omtalat havsmonster som enligt legender kan sluka hela skepp.
Jag slukar inte hela skepp, men skulle kunna sänka ett om jag behövde.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards