kraken

Alla inlägg den 4 februari 2015

Av kraken - 4 februari 2015 18:45

Fy har haft ont i huvudet både i går och i dag, gick till och med hem en timme tidigare från jobbet i går. Men i dag är det i alla fall bättre. Så jag har palnerat scoutläger lite i dag, Klockrent 2015 heter lägret. Planeringen gick sådär fick inte till de så bra, men nu är jag igång i alla fall. Ska ansvara för andakterna en dag på lägret. Och planeringen ska vara inne i mars, så jag måste ju börja någonstans oavsett om de första blev bra eller inte. 

Sen har jag lagat god middag med apelsinkyckling i i lergryta. Gött. Till efterrätt blev det semlor, mums!

Nu ska jag kolla på nya avsnittet av Greys och mys ner mig i soffan tills Emanuel komme hem från Bredaryd där han hjälper till att dra kabel. 









Presentation


Kraken ett omtalat havsmonster som enligt legender kan sluka hela skepp.
Jag slukar inte hela skepp, men skulle kunna sänka ett om jag behövde.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards