kraken

Alla inlägg den 24 februari 2015

Av kraken - 24 februari 2015 13:45

Åå i går när jag kom hem fån jobbet så hade jag fått min glossybox. En riktigt bra en för en gångs skull! Har varit lite dålig kvalite på boxarna ett tag nu. Men i februariboxen var verkligen toppen! Och jag blev verkligen glad i går kväll. Eftersom jag på grund av en sjuk kollega fick jobba över en timme, så jag var extra trött när jag kom hem. Och blev liksom lite extra glad när jag fick den. 

Osis hårspary, bodyshop kräm, marsk svart ögonskugga, nr 7 kräm, och ett underbart puder rouge! Vilket märke har jag glömt. Men bra grejer i alla fall =) 

Har redan testat allt utom nr7 krämerna. Och rouget var fantastiskt! Hårsparyet var bra och ögonskuggan lika så. Roligt att testa en så bra box. Inte för att man alltid behöver vara nöjd med allt man testar och resenserar, de är ju just testar man gör och då tycker man ju inte alltid om alla produkter man får. Men det är ju dåligt när man får för gamla produkter, eller helt konstiga färger på ögonskugga som man inte ens kan testa för att de är så hemsk fula, knallblått eller pippigult. När ska man ha på sig de en dag för att se om de är bra? De vill man ju inte testa, speciellt inte när beskrivningen av produkterna och exempelbilderna alltid är på ljusa fina ögonskuggor och dem man får testa är grälla och hemska. Men februariboxen var i alla fall super!


   



Presentation


Kraken ett omtalat havsmonster som enligt legender kan sluka hela skepp.
Jag slukar inte hela skepp, men skulle kunna sänka ett om jag behövde.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards