kraken

Alla inlägg den 6 mars 2015

Av kraken - 6 mars 2015 13:17

Är ledig i dag med, jobbar ju dygn i morgon. Så i dag har jag städat och tvättat hemma. Detta samtidigt som jag sprungit i kylskåpet och käkat hallon haha. Nu är det strikt LCHF som gäller igen, har fuskat alldeles för mycket sen i julas och har gått upp två kilo sen dess. Och de var ju inte de jag ville! Jag ska ju ner i vikt, inte tvärt om. Att stå still kan ju vara ok, men att gå upp är ju bajs. Så nu kör jag hårt igen. Höll ju min vikt bra hela förra året, men med massa godis och potatis och annat onyttigt så är det ju inte konstigt att man går upp i vikt. Nehe, nu får jag ta tag i mitt liv igen.

Så hej LCHF hej då socker. Så träffar du en vresig och sur tjej i en-två veckor framöver är det för att jag socker avgiftar mig och antagligen har abstinens, första tre-fyra dagarna är alltid värst, men med hallon går det lite lättare. 

Så här ser kylskåpet ut nu. 

 

Presentation


Kraken ett omtalat havsmonster som enligt legender kan sluka hela skepp.
Jag slukar inte hela skepp, men skulle kunna sänka ett om jag behövde.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards