kraken

Alla inlägg den 18 mars 2015

Av kraken - 18 mars 2015 22:37

I dag började jag dagen med att ligga i sängen och morna mig i vår solen som lös in från fönstret med fågelkvitter som bakgrundsmusik. Detta medans jag funderade på vilken ljudbok jag ska börja lyssna på nu, vad jag skulle baka för kaka att ta med till Emanuels mormor Astrid under dagen och bara njuta av min lediga dag. Det var härligt och precis vad jag behövde. Ligga och slappna av och vila, utan att sova. Bara tänka och ligga i lugn och ro och fundera.

Senare bakade jag kladdiga lchf choklad muffins med hallon mousse till, cyklade ner i vårsolen till stationen och tog tåget till Värnamo där jag mötte upp Emanuel för att åka till Bondstorp.

Där fikade vi och umgicks med Emanuels fantastiska mormor Astrid. På vägen hem körde vi småvägar genom skogen och hittade årets första tussilago. Massa vårkänslor, en lugn och behaglig dag och fullt med energi påfyllning. 


 

Presentation


Kraken ett omtalat havsmonster som enligt legender kan sluka hela skepp.
Jag slukar inte hela skepp, men skulle kunna sänka ett om jag behövde.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards