kraken

Alla inlägg den 6 juni 2015

Av kraken - 6 juni 2015 22:30

Vilken härlig dag jag haft! Spenderat precis hela dagen i Gnosjö hos familjen Sylvan, Jag, Louise, Agnes och lille Vilgot på ett hörn har umgåts och pysslat hela dagen. Så himla mysigt! Jag lärde Agnes att sticka, hon har verkligen talang den ungen, för hon lärde sig super snabbt! Hon stickade, jag virkade och Louise pysslade med en receptbok. Vi satt där tillsammans och pysslade på var sin grej medans vi pratade om allt mellan himmel och gjord, en hel del värdsproblem löste vi med haha. Så skönt att kunna prata fritt och verkligen lufta de man tänker. Att veta att man inte blir dömd för de man säger, utan att man kan diskutera, lyfta de man tänker och hitta andra sätt att se på saker. Tack för dagen!


 

Presentation


Kraken ett omtalat havsmonster som enligt legender kan sluka hela skepp.
Jag slukar inte hela skepp, men skulle kunna sänka ett om jag behövde.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards